Пређи на главни садржај

Torta sa rolatima i bananama


Potrebno je:
Za jedan rolat:
-8 jaja
-8 kašika šećera
-8 kašika brašna
-1/2 prašak za pecivo
-8 kašika džem od kajsija (može i mešana marmelada)
-sok od pomerandže za natapanje rolata
Fil:
-4 jaja
-12 kašika brašna
-1 l mleka
-8 kašika šećera
-120 gr margarina
-1-1,5 kg banane
-300 gr šlaga

Umutiti jaja sa šećerom, dodati brašno i prašak za pecivo. Ispeci ovakava dva rolata. Rolate pečem u plehu 26x36cm. Kada je rolat pečen još vruć staviti na krpu posutu šećerom i urolati. Kada se malo prohladi odviti ga i premazati džemom, ponovo urolati i ostaviti da se lepo ohladi. Fil skuvati kao kada se kuva puding: pola mleka staviti u šerpu sa duplim dnom da se zagreva, a u ostatak mleka razmutiti jaja, brašno i šećer pa usuti u mleko na šporetu. Gotovo je kada prođete varjačom kroz fil i ostaje trag.  Ostaviti da se ogladi, pa sjediniti sa umućenim margarinom. Iseći rolate na šnite debljine 1 cm. Ređati parčiće rolata, natopite ih sokom od pomerandže, premazati filom, preko staviti banane, pa opet namazati filom, staviti još jedan red rolata, natopite ih sokom od pomerandže i ukrasite šlagom.


Na slici je torta od pola mere recepta!



Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: