Пређи на главни садржај

Šeherezada torta

Torta koja je vrlo ukusna, laka za pripremu, brzo se pravi, jeftina je a puno ispadne. 


Potrebno je:
-1,5 l mleka
-6 kesica pudinga od karamele
-8 kašika šećera
-250 g margarina
-150 g šećera u prahu
-600 g beli šlag
-600 ml mineralne vode
-600 g turskog keksa

Staviti 1 l mleka sa 8 kašika šećera na vatru (najbolje u šerpu sa duplim dnom), pa dodati razmućen puding u 500 ml mleka. Kada je puding skuvan znaćete po tome kad prođete varjačom po pudingu ostaje trag.



Ostaviti ga da se ohadi, povremeno promešati da se ne stvori korica. Umutiti margarin sa šećerom u prahu pa izmiksati sa ohlađenim pudingom. Zatim umutiti šlag sa vodom. Fil od pudinga i šlag podeliti na 4 dela.  Ređati keks 5 x 5, premazati puding pa šlag i tako 4 puta, završiti sa petim redom keksa. Ukrasiti po želji.


Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: