Пређи на главни садржај

Suvomesnata musaka


Potrebno je:

250 g suvog mesa mix (ivični delovi pančete, pršute, suvog vrata, buđole i suvog goveđeg ramsteka)
2 manje tikvice (oko 500 gr)
strukić praziluka (oko 15 cm)
4 jaja
2 pune kašičice dižon senfa
puna kašika ajvara
malo kisele vode
začini: šareni biber, majoran, bosiljak

Prvo tikvicu naseckati na sitne kockice. Praziluk naseckati na tanke kolutove. Pomešati ih u jednoj činiji, a zatim dodati suvomesnati mix. U posebnoj činiji umutiti jaja, dodati senf i suve začine. Ne treba soliti jer je mix dovoljno slan. Dodati i kašiku ajvara i vrlo malo kisele vode.
Povrće i meso izručiti u posudu za pečenje. Jaja ravnomerno preliti preko povrća i mesa. Ubaciti u prethodno zagrejanu rernu na 220 stepeni. Prvih 10-15 minuta peći poklopljeno folijom, a onda još 15 minuta bez folije, da se jaja ispeku i meso po površini malo uhvati koricu. 

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: