Пређи на главни садржај

Gusenica pecivo

Ovo pecivo je jako interesantno, naročito deci.


Potrebno je:

2 dcl vode
2 dcl jogurta
1 kocka kvasca
1 kašika šećera
1 kašičica soli
1 dcl ulja
oko 800 gr brašna

U posudu staviti mlaku vodu, kvasac i šećer. Ostaviti da malo stane, pa dodati jogurt, ulje, so i brašno. Zamesiti testo koje ne ostavimo da nadolazi već dobro izradimo, tako što kuglu testa bacamo  na radnu površinu 50-60 puta.
Tada testo podelimo na 10 delova. Svaki deo razvaljamo u elipsast oblik dužine 28 cm, a širine 10 cm, vodoravno isečemo na trakice ne do kraja i uvijemo.


Poredjamo u pleh obložen pek papirom jednu do druge da se ne dodiruju (kad se ispeku spojiće se). Ostavimo da pecivo odstoji pola sata, pa peći na 180 stepeni dok ne dobije zlatno žutu boju.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: