Пређи на главни садржај

Ćevapi

Tajna za prave ćevape je u usitnjavanju, mešenju i stajanju mesa. Pošto ja nikad nemam puno vremena za čekanje da mi meso "sto dana" stoji i da ga mešam "sto minuta", isprobala sam sve to da preskočim i na brzinu da dobijem odlične ćevape. Mojim ukućanima se sviđa, a to mi je jedino važno, a i ja sam prezadovoljna ukusom.


Potrebno je:
1 kg junetine (ja koristim svinjetinu)
50 ml vode
1 kašičica soli
1/3 kašičice bibera
3 čena belog luka sitno seckana
1 kašičica sode bikarbone

Prokuvati u vodi sitno iseckan beli luk, so i biber i ohladiti vodu (ja stavim tu posudu u veću sa hladnom vodom da mi se brzinski ohladi), pa procediti tečnost u meso i dodati sodu bikarbonu. Kada koristim odleđeno meso iz zamrzivača onda to ne radim jer nikada ne mogu najbolje da iscedim od vode odleđeno meso tako da u njemu ostane malo vode taman toliko koliko treba, samo iseckam beli luk u meso (ili pasirati kroz presu za beli luk), umešam so, biber i sodu bikarbonu. Meso umutiti mikserom nastavcima za testo ili rukama mesiti najduže što možete (kod mene je to 2, 3 minuta). Meso staviti u plastičan špric za princ krofne sa nastavkom za ćevape. Dobro napuniti pouljan špirc sa mesom da masa bude "sabijena". Istiskivati što duže na pouljanu radnu površinu. Možete ih i rukama oblikovati ako nemate špric.


Peći na roštilju ili pržiti na zagrejanom ulju ili masti (meni za prženje 10 ćevapa od 500 gr mesa treba 1 kašika masti) na srednjoj temperaturi i povremeno okretati hvataljkama za meso.


Poslužiti uz Salatu od crnog luka ili senf, Pire krompir, Sataraš sa jajima...


Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: