Пређи на главни садржај

Damen kapric

Ovu torticu sa džemom nam je moja majka često pravila, volim je a dugo nismo znali njeno pravo ime sve dok nisam naletela na internetu...


Potrebno je:
Za testo:
6 žumanaca
12 kašika šećera
12 kašika mleka
12 kašika ulja
12 kašika brašna
1 kesica praška za pecivo
Za fil:
džem po želji
Za šlag:
6 belanaca
12 kašika šećera

Sastojke za testo izmutiti i staviti da se peče. Kad požuti (kad uhvati korica) premazati sa džemom. Zatim umutiti belanca i dodavati jednu po jednu kašiku šećera. Šlag umutiti da se šećer ne oseća, pa preliti preko džema. Još malo vratiti u rernu da se šlag zapeče.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: