Пређи на главни садржај

Irske kifle

Kiflice sa spanaćem - svako ko je probao oduševio se :)


Potrebno je:
250 ml mleka
1 kašika šećera
1 kesica suvog kvasca ili 20 gr svežeg kvasca
3 jajeta
250 ml ulja
200 g spanaća
2 kašike soli
oko 800 g brašna

Mleko zagrejati pa dodati šećer, malo brašna, kvasac i pustiti koji minut da proradi.
Izmutiti jaja sa uljem pa dodati u predhodnu smesu. Podeliti u dve vanglice. U jednu dodati propržen spanać na malo ulja i kašiku soli.
Dodavati brašno pa zamesiti testo srednje tvrdoće. U drugi deo sipati kašiku soli i brašno pa takođe zamesiti testo. Ostaviti dva sata da naraste. Svaku loptu testa podeliti na 4 jufke. Dobićemo 4 zelene i 4 bele.
Svaku razvaljati oklagijom. Potom spajati po jednu zelenu i belu, opet razviti oklagijom da se slepe pa isećina 8 trouglova.
Svaki uviti u kiflicu. Da bi bile različite, prosto okrenite trougao na beli ili zeleni deo. Ređati na namašćen pleh, na svaku staviti po malo margarina i peći oko 15 minuta na 200 stepeni.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: