Пређи на главни садржај

Čuburski bećarac


Potrebno je:

1kg svinjsko meso
po želji paprike
po želji paradajz
po potrebi soli
4 glavice crnog luka

Komadi posnog svinjskog mesa dobro se izdinstaju, skoro da bi mogli i takvi da se služe. Onda se na jedan kilogram mesa stave četiri glavice crnog luka, pa kad luk već počne da žuti, iseku se na rezance sečene babure, duge paprike i feferoni (izostavite ako ne želite ljuto jelo). Pomalo se dodaje i vrela voda, kap po kap. Na drugoj strani oljušte se paradajzi jabučari i iseku na kriške, pa se u celu ovu smesu, mesa, luka i paprika dodaju i izmešaju.To sve posle ključa tiho i postaje sve gušće.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: