Пређи на главни садржај

KIFLICE 64 komada od 1/2 kvasca

Oduševljeni smo sa ovim receptom, moj muž kaže šta si stavila da me vuče ovoliko da ih jedem, prosto ne možete da pojedete samo jednu.


Potrebno je:
2 jaja
500 ml mleka
1/2 kvasca
4 kašike šećera
2 kašike soli
180 ml ulja
oko 1200 gr brašna
1 jaje za premazivanje
susam
malo margarina ili masti

Sve zamesiti, pokriti testo krpom i ostaviti da odstoji 1 sat. Premesiti i podeliti na 8 loptica (ako želite možete loptice da ostavite u zamrzivač i po potrebni izvaditi da se odledi). Svaku razviti i iseći na 8 trouglova. Staviti fil po želji (sir, ajvar, pekmez, eurokrem, kačkavalj sa slaninicom, kockice čokolade - sa svim tim smo probali i odlično je sve) i uvijati. Pleh podmazati margarinom ili sa mast (isprobano i jedno i drugo i čak sam se više oduševila kada sam pleh podmazala sa mast, mada su i sa margarinom bile mnooogo dobre), poređati kiflice i ostaviti ih 45 minuta da odstoje. Zatim ih premazati jajetom, posuti susamom i peći na 200 °C 10-15 minuta (vreme pečenja zavisi od vaše rerne, kada kiflice požute odozgore i odozdole onda su pečene).

Sa sirom i ajvarom (pola-pola)


Sa čokoladom


Sa pekmezom



Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: