Пређи на главни садржај

Pogača cvet


Potrebno je:

-40 gr svežeg kvasca
-1 kašika šećera
-300 ml mleka
-50 ml ulja
-1 kašika soli
-1 kg brašna
-125 gr margarina
-1 jaje
-200 ml vode

U toplo mleko staviti izmrvljen kvasac sa kašikom šećera, promešati pa ostaviti da nakisne.
U posudu staviti oko 700gr brašna i nakisao kvasac, pa promešati.
Dodati ulje, so i vodu pa opet promešati da se sjedini.
Postepeno dodavati brašno da se umesi testo.
Testo treba da bude mekano, ali da se ne lepi za ruke.
Ostaviti umešeno testo da odstoji 30 minuta, pokriti ga krpom, da se ne bi sušilo.
Kada testo odstoji i nakisne istresti ga na radnu površinu koju smo pobrašnavili.
Ivice testa preklopiti u sredinu, malo prstima razvući testo, pa tek onda oklagijom razvlačiti.
Ravnomerno razvući testo na debljinu prsta.
Kada izvadite krugove otopite margarin i namažite otopljenim margarinom dublju šerpu prečnika 25cm.
Uz ivicu šerpe stavite prvi krug i premažite ga otopljenim margarinom, uzmite sledeći krug i stavite na 2/3 prethodnog kruga i takodje namažite margarinom. Tako uradite ceo krug. Kada uradite ceo krug uz ivicu šerpe popunite unutrašnji deo.
Premažite sa još malo margarina i razmućenim jajetom, pa ostavite da kisne 20 minuta.
Dok vam kisne pogača uključite rernu da se greje na 200 stepeni.
Stavite pogaču da se peče 30 minuta.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: