Пређи на главни садржај

Špageta rolat


Potrebno je :
-500 gr mlevenog mesa
-1 jaje
-1 manja glavica crnog luka
-2 čena belog luka
-1/2 kašike seckanog peršuna
-1 kriška starog hleba
-1 kašičica soli
-1/3 kašičice bibera
I još je potrebno:
-150 gr špageta
-80 ml kečapa
-2 veća krompira
-2 kašike ulja

Staviti vodu da provri,ubaciti špagete i pustiti da vri koliko piše na pakovanju (12 minuta). Skloniti, procediti, isprati vodom i ostaviti da se ohlade.
U odgovarajuću posudu stavite mleveno meso, dodajte crni luk koga ste isekli na manje kockice.Beli luk iseckajte,dodajte jaje,izdrobljen stari hleb,posolite i pobiberite. Rukom umesite kompaktnu smesu i ostavite 30 minuta u frižideru.
Isecite  veće parče prijanjajuće folije (ili prozirne ili alu folije) i raširite na radnu površinu.Stavite mleveno meso i rukom  rastanjite smesu u vidu većeg pravougaonika. Dodajte špagete koje rasporedite po celoj površini mlevenog mesa. Pospite preko špageta kečap i zajedno sa folijom oblikujte rolat. Stavite ga u pleh za pečenje koji ste obložili pek papirom.
Krompir očistite i isecite na kolute, pa rasporediti pored rolata sa jedne i druge strane i prelijte sa obe strane sa po kašiku ulja. Posudu za pečenje prekrijte alu folijom i peći na 220 C 30 minuta, a zatim skinite foliju i zapeći još 30 minuta,dok ne uhvati lepu rumenu boju. Pustite da se prohladi i seći rolat na oko 1 cm debljine.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: