Пређи на главни садржај

Slatki kupus sa svinjskim mesom


Potrebno je:

-500 gr svinjetine
-veća glavica kupusa
-3, 4 čena belog luka
-1 veća šargarepa
-1 crvena paprika
-200 ml soka od paradajza
-1 kašika brašna
-malo ulja ili masti
-malo aleve paprike
-so po ukusu

Podmažite šerpu u kojoj će se kuvati kupus. Na dno staviti komade svinjetine. Preko staviti veće komade kupusa, iseckan beli luk, šargarepu, papriku. Sipati paradajz sok. Odmah napravite zapršku, na malo ulja propržiti brašno i alevu papriku. Naliti vodom da kupus samo malo viri iz vode.Stavite poklopac i kuvajte 2h na tihoj vatri. Na kraju posolite po ukusu, lagano promešajte i prokrčkajte još 2-3 minuta.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: