Пређи на главни садржај

Rendane tikvice sa sirom


Potrebno je:

-2 šolje rendanih tikvica
-1 jaje
-3/4 šolje kačkavalja
-1/4 šolje mladog sira ili fete
-1/2 šolje mlevenog badema ili kikirikija
-1/4 kašičice belog luka u prahu ili 1 čen belog luka
-1/4 kašičice soli
-1/8 kašičice mlevenog crnog bibera

Tikvice izrendati, posoliti da puste sok, pa iscediti dobro. U iscešđene tikvice dodati jaje, kačkavalj (može različite vrste da ima ukupno za 3/4 šolje, a može i jedna vrsta kačkavalja) i 1/4 šolje mlad sir ili fetu isečenu na kockice. Još dodati mleveni kikiriki ili badem, beli luk, so i biber, pa sve lepo promešati. Na pleh obložen pek papirom stavljati po jednu supenu kašiku (rukama lagano pritisnuti odozgore) i peći u zagrejanoj rerni na 250 stepeni oko 15 minuta.


Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: