Пређи на главни садржај

Slana pita (video)

Gibanica - varijacija recepta Slatka pita


Potrebno je:
Za manju slanu pitu (veličine 1/2 kore za pitu):
-2 jaja
-pola kašičice soli
-1 čaša jogurta
-1 praška za pecivo
-1/2 šolje (od 250 ml) ulja
-1 šolja brašna
-100 gr sira
-3 kore za pitu

Za veću slanu pitu (veličine 1 cele kore za pitu):
-4 jaja
-1 kašičica soli
-2 čaše jogurta
-2 praška za pecivo
-1 šolja (od 250 ml) ulja
-2 šolje brašna
-200 gr sira
-6 kora za pitu

Umutiti jaja, dodati so, jogurt, prašak za pecivo, ulje i brašno. Lepo umutiti i umešati sir. Za manju slanu pitu 3 kore preseći na dva dela da se dobiju 6, za veću slanu pitu su potrebne 6 kore za pitu ne treba ništa seći. Podmazati posudu za pečenje za manju slanu pitu veličine 1/2 kore za pitu (26x17cm), a za veću slanu pitu veličine 1 cele kore za pitu. Staviti 2 kore, premazati supačom (po 2) svuda, tako do kraja. Prvi put se stavlja 2 kore, a posle po 1. Na kraju da bude testo (fil) odozgore. Peći oko 30 minuta.



Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: