Пређи на главни садржај

Sladoled iz Rima

Najbolji sladoled!


Potrebno je:
-120 gr krem šlag beli
-120 gr krem šlag od vanile
-120 gr krem šlag od jagode 
-120 gr krem šlag od čokolade
-800 ml mleka
-100 gr jafe
-1 kesica vanilin šećera
-100 gr čokolade za kuvanje
-8 jaja
-300 gr šećera
-400 ml jogurta 

Umutiti šlag krem beli sa 200 ml mleka i dodati 100 gr sitno seckane jafe i ostaviti po strani.
Umutiti šlag krem od vanile sa 200 ml mleka i dodati vanilin šećer i ostaviti po strani.
Umutiti šlag krem od jagode sa 200 ml mleka i ostaviti po strani.
Umutiti šlag krem od čokolade, dodati rendanu čokoladu i ostaviti po strani.
Umutiti belanca, dodati šećer i žumance pa jogurt i smesu podeliti na četiri dela.
U svaki umućen krem šlag dodati jednu četvrtinu smese od jaja i jogurta. Dobro umutiti, sipati u činije i zalediti.
Kašikom za sladoled naizmenično sipati u činiju za posluživanje i ukrasiti po želji.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: