Пређи на главни садржај

Špageti sa pilećim fileom


Potrebno je:
-oko 500 gr pilećeg filea
-1 veća glavica crnog luka
-1 čen belog luka
-malo ulja
-2 crvene paprike (ne mora)
-oko 250 ml pasiranog paradajza
-so
-200 gr špageti

Na malo ulja propržiti sitno seckan luk, pa dodati sitno seckan pileći file. Zatim dodati i papriku narezane na sitne kockice. Začiniti po ukusu. Na laganoj vatri dinstati 10-ak minuta, pa preliti pasiranim paradajzom. Dodati i naseckan beli luk. Krčkati još 10-ak minuta. Dok se krčka piletina u sosu skuvati špagete po receptu za kuvanu testeninu. Špagete preliti gotovom piletinom, pa ukoliko želite posuti peršunom ili origanom.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: