Пређи на главни садржај

Bingo torta


Potrebno je:
Kora:
-6 jaja
-6 kašika šećera
-1 kašika mlevenih oraha
-1 kašika kakaoa
-1 štangla rendane crne čokolade
-2 kašike brašna
I fil:
-300 gr mlevene plazme
-200 ml sok od narandže
-250 gr margarina
-125 gr šećera u prahu
II fil:
-1 l mleka
-4 pudinga od vanile
-10 kašika šećera
-250 gr margarina
-125 gr šećera u prahu
-100 gr crne čokolade
I još treba:
-300 gr jafa keksa
-piškote 1 veliko pakovanje
-mleko za umakanje piškota
-300 gr šlaga

Umutiti sastojke za koru i ispeći je ili koristiti umesto kore 300 gr plazme.
Za prvi fil mlevenu plazmu potopiti sa sokom od narandže i u to dodati 250 gr margarina umućkanog sa 125 gr šećera u prahu.
Za drugi fil u litar mleka skuvati 4 pudinga od vanile sa 10 kašika šećera. Posebno umutiti 250 gr margarina sa 125 gr šećera u prahu. Hladan puding sastaviti sa margarinom. Masu podeliti u 2 jednaka dela. Jedan deo ostaviti žut, a u drugi dodati 100 gr otopljene čokolade.
Ređati tortu: kora, fil sa mlevenim plazma keksom, jafa keks, žuti fil, piškote umakane u mleko, crni fil i šlag.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: