Пређи на главни садржај

Uskršnja zec torta

Aprila 2013. godine sam povodom Uskrsa pravila i pogaču i tortu u obliku zeke, a u tome mi je naravno pomogao moj mali Zeka Peka, dobro je da je neka bombonica ostala za nos i mašnu :)


Potrebno je:
Za kore:
-18 jaja
-18 kašika šećera
-18 kašika brašna
Za fil:
-1 l mleka
-3 pudinga od vanile
-250 gr margarina
-15 kašika šećera
-200 gr šećera u prahu
-300 gr šlaga
-2 dl kisele vode
-200 gr kisele pavlake
-100 gr bele čokolade

Uzmite tri jaja i odvojite žumanca od belanaca. Umutite čvrst šne od belanaca, pa dodavajte jedno po jedno žumance, muteći sve vreme. Postepeno dodavajte šećer i na kraju brašno, muteći na manjoj brzini. Razlijte koru u manji okrugli pleh u koji ste prethodno postavili papir za pečenje. Rernu zagrejte na 180-200 stepeni i pecite. Napravite šest takvih kora.
U mleku skuvajte šećer i puding, pa ostavite da se dobro ohladi. U jednoj posudi umutite margarin i šećer u prahu, a u drugoj šlag sa hladnom kiselom vodom. U ohlađen puding dodajte umućen margarin i dobro izmiksajte. Zatim postepeno dodajte šlag mešajući varjačom, pavlaku i na kraju izrendanu belu čokoladu.
Filujte tri korice, jednu po jednu, pa iscrtajte zecu oči, usta i nos. Od preostale tri kore isecite uši, s jedne i druge strane kore, tako da vam sredina ostane u obliku mašne. Nafilujte uši i mašnu, ukrasite po želji i dodajte već gotovoj glavi.


Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: