Пређи на главни садржај

Musaka od kiselog kupusa


Potrebno je:
-1 manja glavica kiselog kupusa
-mast za dinstanje
-1 manja glavica crnog luka
-od 300 do 500 gr mlevenog mesa
-2 manje šoljice pirinča
-1 kašičica soli
-1 jaje
-250 ml mleka

Kupus sitno iseckajte, stavite u šerpu i nalijte vodom, pa ga lepo prodinstajte sa dosta masnoće. Crni luk sitno iseckajte stavite u tiganj, prodinstajte na masnoći, pa mu dodajte mleveno meso (meso ne soliti jer je kiseo kupus već slan). Pirinač operite, pa obarite u vodi koju ste posolili sa 1 kašičicom soli, kad pirinač upije svu tečnost treba da je kuvan (utrošila sam 7 manjih šoljica vode za kuvanje). Kada je kupus gotov, meso i pirinač uzeti posudu za pečenje musake, pa na dno stavite polovinu dinstanog kupusa. Zatim ravnomerno rasporedite polovinu barenog pirinča, pa stavite dinstano meso. Ponovo dodajte drugu polovinu barenog pirinča i na kraju lepo rasporedite drugu polovinu dinstanog kupusa. Preliti umućenim jajetom pomešanim s mlekom. Zapecite u zagrejanoj rerni na 200 stepeni oko 45 minuta (kad musaka porumeni prekriti aluminijumskom folijom da ne bi izgoreo kupus i pocrneo).



Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: