Пређи на главни садржај

Ledene kocke


Potrebno je:
Kora:
-2 jaja
-2 kašike brašna
-2 kašike šećera
-1 kašika kakaoa
-1/2 kašičice praška za pecivo (2,5 gr)
Sirup:
-100 ml vode
-2 kašike šećera
Krem:
-500 ml mleka
-40 gr brašna
-40 gr gustina
-5 kašika šećera
-100 gr margarina


Umutiti belanca sa šećerom, pa dodati žumanca jedno po jedno uz mućenje. Pomešati brašno, kakao i prašak za pecivo pa dodati umućenoj smesi i izmešati. Posudu za pečenje (26x16cm) pouljiti i posuti brašnom, pa istresti smesu. Rernu zagrejati na 200 stepeni, pa staviti da se peče i smanjiti na 180 stepeni. Pecite oko 20 minuta (testirajte čačkalicom). Pečenu koru ostaviti da se hladi. 
Kada se kora ohladi skuvajte sirup. Neka voda i šećer kuvaju oko 5 minuta, pa prelijte koru.
Za krem pomešajte gustim i brašno sa malo hladnog mleka, a ostatak mleka stavite sa šećerom da se zagreva (najbolje na pari u šerpu sa duplim dnom). Kad ste razmutili gustim i brašno da nema grudvica sjedinite sa mlekom i šećerom i mešajte dok se ne zgusne. Kada se zgusne skloniti sa vatre da se ohladi. Kada se krem ohladio ulupajte margarin, pa mu dodavajte ohlađen krem uz mućenje.
Na koru nanesite sav krem i poravnajte. Sve radite u posudi u kojem se pekla kora. Prelijte preko kolača Glazuru od čokolade. Ostavite u frižider 2h pa poslužite.







Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: