Пређи на главни садржај

Pasulj sa suvim mesom


Potrebno je:
-500 gr pasulja
-250 gr suvih rebara
-200 gr dimljene slanine
-200 gr crnog luka
-2 lista lovora
-1 kašika soli
-2,5 l vode + voda za dva ispiranja
-2 kašike masti
-2 kašike slatke aleve paprike
-3 čena belog luka

Pasulj proprati i otkuvati u 2 vode. Svaki put pasulj kuvati oko 15 minuta a vodu u kojoj se pasulj kuvao prosuti, pa naliti drugu i nastaviti kuvanje. U vodu koja se ulije treći put, dodati sitno isečen crni luk, lovor, rebra i slaninu isečene prema potrebi, pa kuvati na umerenoj vatri, uz povremeno dodavanje vruće vode ukoliko je potrebno. Kada je meso skuvano (odvaja se od rebara i slanina je poput putera) na razgrejanoj masti umešati alevu papriku (kada stavljate alevu papriku sklonite sa vatre mast da ne bi zagorela i promenila boju, jer pasulj će biti gorak). Pripremljenom zaprškom preliti pasulj, sve vreme mešajući kako bi se zaprška što bolje "uhvatila" za tečnost. Zatim, sitno naseckati beli lk i dodati u pasulj. Posoliti, pa isključiti ringlu i ostaviti pasulj da krčka dok je ringla topla .

Recept je sa izmenama isproban sa bloga Coolinarija. Za njega sam saznala preko blogerske igre FBI rukavice. Kuvarici Nale su svi  recepti što sam isprobala ukusni i dobro objašnjeni, tako da njenom blogu može da se veruje da su recepti provereno dobri.
Korisitla sam beli pasulj, so uvek stavljam na kraju jer se pasulj brže skuva, bilo mi je dovoljno 2,5 l vode i pasulj je bio baš čorbast i ukusan.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: