Пређи на главни садржај

Snikers kolač


Potrebno je:
-250 gr šećera
-1 vanilin šećer
-250 ml vode
-125 gr margarina
-150 gr crne čokolade
-400 gr keksa
-300 gr pečenog neslanog kikirikija
-dupla mera Glazure od čokolade

Šećer i vodu staviti da provri, a zatim dodati margarin i čokoladu. Skloniti sa vatre i mešati dok se sve ne istopi. Odmah dodati sitno izlomljeni keks i pečeni kikiriki. Promešati i izručiti na tacnu formirajući debljinu od oko 2 cm. Stavite u frižider da se stegne, pa preliti duplom merom Glazure od čokolade.


Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: