Пређи на главни садржај

Bele pihtije


Potrebno je:
-1 l jogurta
-800 gr majoneza
-50 gr želatina
-280 gr šargarepe
-5 jaja
-10 manjih kiselih krastavčića
-200 gr šunke
-50 gr kačkavalja

Jaja i šargarepu skuvati. Sastaviti jogurt i majonez i zagrejati na 40 stepeni da bude mlako. Želatin razmutiti u čaši mlake vode pa sipati u jogurt i majonez i još malo zagrejati. Biće retko! Sipati dve kutlače fila u pleh u koji ste stavili pek papir podmazan uljem, pa naređati šunku tanko sečenu. Opet dve kutlače fila pa naređati kuvanu šargarepu. Zatim opet staviti fil pa naređati krastavčiće. Potom opet staviti fil pa naređati isečena kuvana jaja. I na kraju opet fil, naređati šunku i završiti filom. Ostaviti u frižider kad se stegne narendati 50 gr kačkavalja.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: