Пређи на главни садржај

Mrsni slavski kolač


Potrebno je:
-1 kocka kvasca
-300 ml mleka
-1 kašika šećera
-1 kg brašna
-1 kašika soli
-200 ml vode
-100 ml ulja
-50 gr margarina
-1 žumance


Razmutiti kvasac u toplo mleko sa kašikom šećera i kašikom brašna i ostaviti desetak minuta da nadođe. Pola brašna izmešati sa kašikom soli, dodati nadošli kvasac, vodu i ulje, a zatim dodavati brašno dok se testo ne bude lepilo za ruke. Ostaviti na toplom da se udvostruči, pa ga premesiti. Oblikovati po želji i staviti u posudu za pečenje premazanu sa margarinom. Testo prvo premazati sa margarinom pa žumancetom i ostaviti 30-ak minuta da naraste. Zatim ukrasiti po želji, recept za ukrase možete pogledati na linku ---> Ukrasi za slavski kolač Peći oko 40 minuta na 180 stepeni.





Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: