Пређи на главни садржај

Pekmez od vinogradarskih bresaka

Ukusom i izgledom podseća na pekmez od kajsija.


Potrebno je:

-1,5kg vinogradarskih bresaka
-800 gr šećera (urme)
-1 limun ( sok )
-2 vanil-šećera (ne mora)
-3 jabuke

Dobro operite vinogradarske breskve i rukom poskidati "dlačice" (ne ljušte se!). Važno je samo da su zrele. Dakle, operite, posušite, odvojte od koštice, stavite ih u veću šerpu i pospite šećerom.
Dodajte odmah i vanilin šećer i sok od limuna, pa kuvajte dvadesetak minuta skidajući penu.
Potom dodajte dve nakisele i jednu slatku sitno seckanu jabuku (prošle godine sam rendale, ove seckala i bolje se rasturi jabuka kada se izrenda). Nastavite da kuvate polako, skidajte penu i kad je skoro gotovo, a to ćete znati po "tragu" na dnu šerpe, stavite u blender da se usitni pa vratite u šerpu.
Sada kuvajte još samo dva tri minuta da se sve fino želira i zgusne, pa vruć pekmez uspite u vruće tegle (tegle prethodno oprati i sterilisati u rerni), zaviti poklopce i okrenuti naopako.
Od navedene količine voća dobićete jednu veliku i jednu manju teglu, pa prilagodite mere svojim potrebama.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: