Пређи на главни садржај

Musaka od starog hleba


Potrebno je:
-250 gr mlevenog mesa
-1 glavica crnog luka
-5 kriški starog hleba
-3 jaja
-2 čena belog luka
-200 ml jogurta
-1 kašičica soli
-malo bibera
-malo peršuna


Kriške hleba iseći na kockice, staviti u pleh od šporeta i kratko prosušiti u rerni, da malo požute ali vodite računa da ne izgore. Dok se kockice hleba peku, pripremiti mleveno meso. Propržiti sitno seckani luk, dodati mleveno meso i sve zajedno propržiti. Začiniti po ukusu Sjediniti pečeni hleb, mleveno meso, sitno seckani beli luk i peršun. Izručiti u odgovarajuću posudu i preliti sa prethodno umućenim jajima i jogurtom (ili pavlakom). Staviti u rernu da se zapeče na 200 stepeni i uhvati koricu.



Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: