Пређи на главни садржај

Starinske vanilice


Potrebno je:

200g masti
4 kašike šećera
1 žumance i jedno celo jaje
sok i rendana kora limuna
500g brašna
džem od kajsija
šećer u prahu
vanilin šećer


Mast penasto umutiti, a zatim dodati žumance i jedno celo jaje, sok i rendanu koru limuna. Sad usuti brašno, zamesiti testo i ostaviti malo da se odmori. Potom razvući na pobrašnjenoj dasci koru debljine oko pola do jednog centimetra, pa vaditi modlom male pogačice. Redjati u pleh obložen pek papirom i peći na 180 stepeni oko 15 minuta, paziti da ostanu bele. Pečene vanilice premazati džemom i sastavljati dve po dve, pa uvaljati u prah šećer zamirisan vanilom.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: