Пређи на главни садржај

Plazma štanglice


Potrebno je:

Prvi deo:
130 ml vode
170 gr šećera
170 gr margarina
350 gr mlevenog keksa
Drugi deo:
250 gr bele čokolade
125 ml slatke pavlake
150 gr mleveni badem (ili mlevene orahe ili pšenične klice)

Prvi deo: Vodu staviti da provri sa šećerom, zatim kad počne da vri dodati margarin iseckan na kockice. Kuvati 3 minuta, pa prohladiti. Mleveni keks sipati u činiju i dodati prethodnu tečnost. Promešati kašikom i rasporediti u tepsiju obloženu pek papirom.
Drugi deo: Belu čokoladu izlomiti na kockice i staviti na vatru prelivenu sa slatkom pavlakom. Povremeno mešajući istopiti skroz, pa dodati mlevene bademe ili mlevene orahe. Promešati i kašikom rasporediti preko prvog dela.
Posuti odozgore mleveni keks. Ohladiti 2-3 sata, pa iseći na štanglice.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: