Пређи на главни садржај

Kiflice sa mašću


Potrebno je:

Testo
500 g brašna + još malo za razvijanje
1 kašičica soli
20 g svežeg kvasca
1 kašičica šećera
3 kašike masti
200 ml mlake vode
200 ml mlakog mleka
Punjenje
200 g sira
1 kašika masti
1 žumance
Premaz
1 žumance
mleko
Ostalo
1 kašika masti
susam

Testo
Vodu zagrejati, dodati šećer i kvasac pa sve dobro promešati i ostaviti da kvasac zapeni.
U 500 gr brašna dodati so pa promešati masu.
Zatim dodati kvasac, mleko i razgrejanu mast pa zamesiti kašikom ređe testo. Ostaviti pokriveno na toplom mestu, da se duplira.
Nadošlo testo pobrašnjaviti, podeliti na dva dela a zatim premesiti, pokriti i ostaviti par minuta da odmori.

Izmrviti sir i pomešati sa kašikom masti i žumancem.
Jufke pobrašnjaviti, rastanjiti oklagijom u kružni oblik na debljinu oko 3-5 mm. Brašno treba posuti ispod i preko testa da vam se ne lepi za radnu ploču i oklagiju.
Raseći unakrsno na šesnaest delova a zatim filovati sirom. Blago zatvoriti preklapajući šire krajeve ka sredini i urolati.
Pleh od rerne namazati kašikom masti a zatim složiti pripremljene kiflice. Premazati umućenim žumancem sa malo mleka i posuti susamom.
Peći u prethodno ugrejanoj rerni na 200ºC oko 20 minuta. Treba da požute odozgore i odozdole. Pečene kiflice izvaditi iz rerne, prekriti krpom da se prohlade pa služiti.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: