Пређи на главни садржај

Posan slatki kupus

Slatki kupus bez mesa savršenog ukusa. 


Potrebno je:
veća glavica kupusa ili dve manje
2 crna luka
maslinovo ulje
beli luk po ukusu
1 veća šargarepa (koju nakon kuvanja bacate)
1 veća sveža paprika
začini: so, biber, lovor, mlevena paprika, nana

Na maslinovom ulju propržite iseckan crni luk, (ukoliko postite na vodi, sipajte na dno malo vode i na tome prodinstajte), zatim dodajte i beli, pa ubacite šargarepu i paprike. Sveža paprika, slatkom kupusu daje neki divan šmek. Šargarepu isecite krupnije, da biste posle mogli da je izvadite, jer se zbog visokog glikemijskog indeksa šargarepa ne jede kuvana, već samo u sirovom stanju.
Kupus isecite kako želite, ja obično sečem na krupnije komade. Sipajte oko tri čaše vode. Količina tečnosti treba da bude negde na polovini svega što je u šerpi ili loncu, nikako baš do vrha, jer će kuvanjem kupus pustiti vodu. Odmah staviti i mlevenu papriku i malo nane (ja isečem kesicu od čaja pa malo pospem). Neka se krčka oko sat, sat ipo, pa na kraju posolite i pobiberite.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: