Пређи на главни садржај

Gulaš od pečuraka

Potrebno je:

500 grama šampinjona
2 crna luka
1 čen belog luka
1 konzerva seckanog paradajza (ili 2 sveža oljušćena, isekana na kockice)
250 militara paradajz soka
200 ml vode
začini: so, biber, čili
maslinovo ulje
peršun

Iseckate luk na sitno i prodinstate ga na malo maslinovog ulja. Kada počne da se “cakli”, ubacite krupnije iseckane pečurke. Promešate nekoliko puta i dodate seckan paradajz, a zatim i paradjz sos. Smanjite vatru, dodajte malo vode i pustite da se lagano krčka.
Pred kraj kuvanja začinite po ukusu i ostavite na tihoj vatri još 10 minuta. Kada je gotovo, sve pospite svežim peršunom. Pečurke budu brzo gotove, a dužina kuvanja će zavisiti od toga koliko želite da vam sos bude gust. Što se duže krčka, to će biti sve gušći.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: