Пређи на главни садржај

Rozen oranž štangle


Potrebno je:

1 pakovanje kora za rozen tortu
Fil
400 g šećera
300 ml vode
250 g margarina
150 g čokolade
200 g mlevenih oraha
200 g mlevenog keksa
2 zaleđene pomorandže (jedna cela i jedna bez kore)
Glazura
100 g čokolade
2 kašike ulja
150 g šećera u prahu
2 kašike vrele vode
1 kašika soka od limuna
narandžasta boja za kolače

Sjediniti vodu i šećer i ukuvati (3-5 minuta neka ključa). Skloniti sa vatre i u vruće dodati margarin i čokoladu pa mešati dok se ne otope. Pripremljenu smesu ostaviti da se prohladi.
Zatim, dodati orahe, keks i rendane smrznute pomorandže.
Mlakim filom premazati rozen kore i složiti ih jednu na drugu. Ostaviti ih u frižideru da se potpuno ohlade i stegnu.
Posebno otopiti čokoladu sa malo ulja i preliti preko gornje kore.
Za dekoraciju izmešati šećer sa vodom i sokom od limuna, pa dodati malo narandžaste boje i promešati. Pripremljenom smesom poprskati glazuru od čokolade.
Ohlađen kolač iseći na štangle.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: