Пређи на главни садржај

Kroasani od pire krompira


Potrebno je:
300 gr brašna
1 kašičica soli
1 suv kvasac (20 gr svežeg)
1 dl mlakog mleka
4 kašike ulja
200 gr ohlađenog pire krompira

Pomešati navedene sastojke i mesiti 2 minuta. Pokriti i ostaviti 30 minuta da se diže na toplom. Premesiti i ne dodavati brašno u testo iako je lepljivo. Staviti na pobrašnjavu podlogu i odozgore posuti brašno. Rastanjiti u pravougaonik i seći. Ostaviti prazne ili puniti filom po želji. Uviti kroasane i premazati jajetom, pa posuti susamom. Ostaviti 45 minuta da se diže u posudi za pečenje. Peći na 200 stepeni oko 12 minuta. Pečene premazati sa malo ulja i ostaviti da se prohlade 20 minuta. Od date količine se dobija 13 kroasana.


Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: