Пређи на главни садржај

Ferrero kuglice

Potrebno je:

100g lešnik napolitanki
150g lešnika
200g Nutelle
150g čokolade za kuvanje ili mlečne čokolade
4,5 kašike ulja

Zagrejati rernu na 180C. Lešnike rasporediti u pleh pa staviti u rernu na 8-10 minuta. Izvaditi ih, ostaviti da se prohlade, skinuti im opnu, a zatim ih fino iseckati. Napolitanke grubo izlomiti, dodati seckane lešnike i Nutellu pa sve fino izgnječiti rukama da se poveže. Uzimati po kašicicu smese i oblikovati malene kuglice (ako je smesa premekana ostavite je 15-30 minuta u frižideru pre oblikovanja kuglica). Složiti ih na tacnu i staviti u frižider na sat-dva da se dobro stegnu i rashlade. Istopiti čokoladu sa uljem na laganoj vatri pa umakati stegnute kuglice. Ostaviti glazuru da se stegne a zatim poslužiti.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: