Пређи на главни садржај

Šejk i sladoled od jagoda

Isprobano nešto novo, koliko je ukusno ipak nismo sve popili ostavili smo nešto i u zamrzivač za sladoled.


Potrebno je:

450 gr jagoda
500 ml veoma gustog jogurta
šećer u prahu po ukusu (ja sam stavila 150 gr)
1 kesica šlaga

Jagode ispasirati pomoću štapnog miksera ili blendera. Dobijen pire od jagoda pomešati sa gustim jogurtom i umućenim šlagom. Ako želite hladni šejk kao sladoled stavite ga da se zaledi u zamrzivač. Dobijnu smesu izliti u posudu i prekriti providnom folijom.  Staviti u zamrzivač da se šejk stegne.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: