Пређи на главни садржај

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane.

Potrebno je:

1 litar mleka
9 kašika šećera
4 pudinga od vanile
250g margarina
125g prah šećera
100g čokolade za kuvanje
150g mlevenog plazma keksa
100g kokosa (mlevenih oraha ili lešnika)
2,5dl slatke pavlake ili šlaga

U litar mleka dodati 9 kašika kristal šećera, pa u njemu skuvati sve pudinge od vanile. Umutiti penasto margarin sa prah šećerom.
Kada se puding malo prohladi dodavati umućen margarin, najbolje kašiku po kašiku. Smesu podeliti na tri dela.
U jedan deo dodati plazma keks. Njega postaviti kao donju koru jer se lepo oblikuje. Drugi fil pomešati sa kokosom ili orasima ili pečenim lešnicima. Premazati drugi sloj. U treći deo dodati otopljenu čokoladu i formirati gornji sloj.Ukrasiti slatkom pavlakom ili šlagom.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je: