Пређи на главни садржај

Mekane i preukusne posne kiflice


Potrebno je:
500 ml vruće vode
1 sveži kvasac (40 gr)
2 kašike šećera
2 kašičice soli
1,5 dcl ulja
oko 1 kg brašna
5-6 kašika posnog majoneza (100 gr)
susam, lan..
Preliv:
100 gr otopljenog, vrelog, margarina

U vrućoj vodi (5 dcl) sa 2 kašike šećera, razmutite kvasac i nekoliko kašičica brašna pa ostavite da se aktivira. Zatim dodajte sve ostale sastojke za testo. Umesite meko, podatno testo i ostavite da udvostruči volumen. Na pobrašnavljenoj podlozi napravite kifle ili sta god poželite, punite filom po želji (sir, ajvar, pekmez...) i ređajte u pleh sa pek papirom. Prekrijte kuhinjskom krpom i ostavite nekih 20-tak minuta da naraste. Premažite svaku kiflu sa malo majoneza i pospite semenkama i pecite na 180 stepeni (unapred ugrejana rerna) da lepo porumene (meni su se pekle 30 minuta zavisi od vaše rerne). Kada su kifle pri kraju, stavite margarin u šerpicu i ugrejte da bude vreo. Kada izvadite kifle, svaku premazujte više puta sa margarinom i prekrijte krpom.







Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: