Пређи на главни садржај

Šuplje krofne

Majka mi je sve detaljno objasnila i konačno sam i ja uspela da napravim šuplje.


Potrebno je:
1 kvasac
250 ml vode
250 ml mleka
3-4 jaja
malo ulja oko 50 ml
3 kašike šećera
brašno
ulje ili mast za prženje

Kvasac staviti sa nekoliko kašičica brašna u mlakoj vodi da nadođe. Zatim dodati umućena jaja, mleko, ulje, šećer i brašno da se dobije ređe testo. Kad krene testo da nadolazi promuvati varjačom, tako da nadižete varjaču uvis i lupate varjačom po vangli. Tako tri puta mešati. Onda na brašnom posutoj podlozi izručiti testo i razviti oklagijom tanje i seći većim okruglim kalupom. Ostaviti da krene da raste i pržiti u zagrejanom ulju ili masti (sipati više da bude dublje), strana koja je bila na gore ide okrenuta na dole u posudu za prženje. Ako želite da dobijete liniju po sredini čim stavite krofne poklopite, a kad okrenete krofne na drugu stranu pošto porumene sa jedne strane skinite poklopac.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: