Пређи на главни садржај

Brza pizza bez narastanja i kvasca

Ekstra brzo, ekstra tanko, ekstra mekano, ekstra ukusno


Potrebno je:

-1 jaje
-1 kašičica soli
-2,5 dcl  jogurta
-1/2 kašičice sode bikarbone
-1/2 kašičice praska za pecivo
-250 gr brašna

Umutiti jaje, sa solju i mrvicom šećera, zatim uliti jogurt, prašak za pecivo i sodu bikarbonu. Dodajte brašno, muteći na najmanjoj brzini, da se sastojci spoje.
Najveći pleh od rerne obložite papirom za pečenje ili namažite mašću i pospite brasnom, ulijte testo. Testo je čudno, ni retko ni gusto, lepljivo je. Spremite kašiku koju ćete umakati u toplu vodu.
Testo izručite na sredinu pleha i mokrom kašikom razvucite testo do ivica, testo treba da bude tanko. U međuvremenu ugrejte rernu na 250 stepeni, odmah na to testo stavite sve nadeve po želji (kečap, šunku, slaninicu, kačkavalj) i pecite 10-12 minuta. Dobićete savršeno meko i tanko testo.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: