Пређи на главни садржај

Gulaš sa crnim vinom


Potrebno je:
1 kg goveđeg buta (može i svinjskog)
500 gr luka
čaša-dve paradajz-pirea
lovorov list
150 gr slanine
čaša crnog vina
peršunov list
ulje
so

Meso i slaninu isecite na kockice, a luk sitno naseckajte. Prvo propržite luk na ulju da porumeni. Dodajte meso i propržite. Potom i slaninu. Posolite. Prelijte vodom, vinom i paradaj-pireom i kuvajte oko 2 sata dok meso ne omekša. Dodajte sitno seckani peršunov list.
Gulaš možete servirati uz pire od krompira, knedle ili pirinač.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: