Пређи на главни садржај

Torta sa bananama i orasima

Od cele mere se dobija velika torta veličine pleha od rerne. Ovo su potrebni sastojci za trećinu mere.


Potrebno je:

Za kore:
5 belanaca
5 kašika šećera
5 kašika hladne vode
5 kašika mlevenih oraha
1 prašak za pecivo
Za krem:
5 žumanaca
5 kašika šećera
500 ml mleka
1 pudink od vanile (50 gr)
2 kašike gustina
200 ml slatke pavlake
I još treba:
3 banane
100 gr krem šlaga

Ulupati belanca sa šećerom, da se šećer otopi, pa dodati vodu u mlazu i uz mućenje. Dodati orahe, brašno i prašak za pecivo pa sjediniti kašikom. Zagrejati rernu na 200 stepeni pa smesu istresti u pleh od rerne u koji ste stavili papir za pečenje. Peći oko 15 minuta, zavisno od rerne, da bude kora svetlo braon. Ohlađenu koru preseći na tri jednaka dela, 3 trake, koru seći po širini (ja sam na pola za dve kore).
Pomešati žumanca, šećer, puding i gustin, pa naliti malo mleka i sve sjediniti, a ostatak staviti da provri, pa zakuvati umućenu smesu. Mešati dok se ne zgusne, skloniti sa vatre pa skroz ohladiti. Ulupati slatku pavlaku i postepeno dodavati uz mućenje ohlađen krem.
Banane iseći na deblje kolutove.
Ređati: kora, krem, banane, krem, kora, krem, banane, krem i još jedna kora ako ste sekli na tri, pa premazati sve umućenim šlagom.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: