Пређи на главни садржај

Milkinis


Potrebno je:
700 gr šećera
2 dl mleka
250 gr margarina
100 gr čokolade
400 gr mleka u prahu
250 gr keksa celog

Šećer kuvati s mlekom dok se ne zgusne (ušpinuje koliko to može s mlekom oko 4 minuta da vri od trenutka ključanja). Skloniti s vatre dodati margarin i čokoladu, kada se sjedini dodati mleko u prahu dobro umutiti. U sud (u koji može da se poređa 250 keksa) razliti polovinu pa poređati keks, pa razliti ostalo. Odozgore se može narendati čokolada za jelo na krupno rende, a najbolje euroblok.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: