Пређи на главни садржај

Urma torta

Bez puno sastojaka, a tako fina i ukusna.


Potrebno je:
Kore (mere su za jednu koru, pečete dve kore):
 5 kom belanaca
 150 gr šećera
 150 gr seckanih urmi
 75 gr seckanih oraha (ne mora)
 35 gr brašna
Fil:
 10 kom žumanaca
 8 kašika šećera
 2 kesice vanil šećera
 250 gr putera
 3 kašike prah šećera
 aroma vanile

Za kore:
Umutite belanca penasto, njima dodajte šećer i mutite dok ne dobijete čvrst sneg. Polako dodajte brašno, seckane orahe i seckane urme. Najbolje da pre dodavanja pomešate orahe, brašno i seckane urme.
Radite ovakve dve kore. Kore pecite u plehu prečnika 28cm, koji ste prethodno premazali margarinom i posuli brašnom. Pecite u zagrejanoj rerni na 180 stepeni, dok kora ne porumeni i ne odvoji se od ivice pleha.
Za fil:
Jaja, šećer i vanil šećer umutite mikserom, pa sve zajedno kuvajte na pari. Kada je fil skuvan i ohlađen sjedinite sa penasto umućenim puterom i prah šećerom. Na kraju dodajte aromu vanile.
Kore filujte filom. Ukoliko želite možete kore malo navlažiti sa skuvanim kakaom (ja sam sa Nesquik-om) pre filovanja. Tortu ukrasite po želji šlagom ili čokoladom.


Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: