Пређи на главни садржај

Girice iz rerne

Nema neprijatnih mirisa po kući i tone potrošenog ulja, ali ima preukusnih obožavanih girica.


Potrebno je:
1 kg girica
3 dl ulja
150 g integralnog brašna
so

Girice oprati u hladnoj vodi (ako su zaleđene odlediti ih) zatim posoliti solju (ja sam stavila 2 kašičice), dobro izmešati i ostaviti kratko vreme da upiju so. Brašno i ulje sipati zasebno u činije pa svaku giricu uvaljati u brašno pa u ulje ređati jednu do druge u veći pleh obložen pek papirom (meni je izašlo u dva velika pleha dimenzije 42x43cm) i voditi računa da se ne preklapaju. Staviti u rernu koja je prethodno zagrejana na 250 stepeni. Peći oko 15 minuta. Povremeno pogledati, proveriti da li su pečene, jer vreme pečenja zavisi od veličine krupnoće girica i vaše rerne. Kad izvadite ako vam nisu slane kad probate posolite ih još malo odozgore.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: