Пређи на главни садржај

Žu-žu kiflice

Ovo sam spremala za detetov rođendan, pa pošto sam već pravila Kiflice sa vodom, ovo sam sekla u kocke kao Salčiće.

Potrebno je:
Za testo:
1 dl jogurta
1 dl kisele pavlake
1 dl mleka
1 dl ulja
2 kašičice šećera
2 jaja
40 gr svežeg kvasca
malo soli
oko 800 gr brašna
fil
250 gr margarina
200 gr+ 200 gr sitnog sira
200 gr salame ili šunke
1 žumanac (može i celo jaje)

Pavlaku, jogurt i mleko malo smlačiti ,dodati šećer i kvasac i još u to 4 kašičice brašna, kad to nadođe u to dodati ostale sastojke, zamesiti testo i ostaviti na toplom mestu da se masa udvostruči,
Zatim razvući jednu veliku koru, preko nje narendati hladan margarin i posuti sa 2oo gr sitnog sira i uviti u rolat koji treba da odstoji pola sata, zatim opet razvući veliki pravougaonik iseći ga na pet traka i u cik cak seći testo tako da se dobiju trouglovi, filovati sa 200 gr sira i sa salamom naseckanom na kockice, premazati žumancetom (može i celo jaje).
Od ovog recepta je nastao recept za LISNATE I MEKANE KIFLICE SA ČVARCIMA

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: