Пређи на главни садржај

Sladoled bez jaja

Predivan sladoled, bez kristala leda i bez jaja, lako se napravi i ima ga puno.


Potrebno je:

sladoled od čokolade:
1 l čokoladnog mleka
500 gr kristal šećera
150 gr šlaga u prahu
3 dc kisele vode

sladoled od vanile:
1 l mleka
500 gr kristal šećera
150 gr šlaga u prahu
3 dc kisele vode
4 vanil šećera

sladoled od voća:
1 l mleka
500 gr kristal šećera
150 gr šlaga u prahu
3 dc nekog voćnog soka (ili kisela voda + voće)

Za bilo koju vrstu sladoleda mleko i šećer prokuvati i kad se ohladi staviti u zamrzivač da se zaledi (najbolje uveče), zatim (ujutru) izvadite zaleđeno mleko iz zamrzivača, umutiti šlag sa kiselom vodom ili ako je voćni umutiti šlag sa sokom, kašikom dodajete zaleđeno mleko u umućen šlag (ne brinite moćiće da se vadi) i dalje mutite mikserom, masa će početi da dobija lepu gustinu, stavite u posudu i opet u zamrzivač. Ja sam umesto čokoladnog mleka stavila 10 kašičica Nesquik-a u 1 l mleka i tako dobila čokoladni sladoled. Za voćni sladoled sam stavila 1 bananu i petinu bočice ekstrata od banane + kisela voda. Od 1 l mleka dobije se prepuna jedna vanglica sladoleda. Služiti u posude za sladoled ili u Korpice i kornete od oblandi i preliti Glazurom od čokolade.


Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: