Пређи на главни садржај

Čorbasta boranija sa mesom

Najukusnija čorbica sa boranijom.


Potrebno je:

800 gr mesa (svinjsko ili juneće) isečeno na kocke
500 gr boranije – sveže, iz konzerve ili tegle svejedno, takodje možete koristiti i žutu putericu i zelenu boraniju, i onu šarenu, sve je stvar vašeg ukusa
2 šargarepe
1-2 glavice crnog luka
2 oguljena pa iseckana paradajza ili 200 ml Paradajz soka
3-4 čena belog luka
1 kašika brašna
1 kašika mlevene slatke crvene paprike
1 kašičica soli
1/3 kašičice bibera

U posebnoj posudi u vreloj vodi kratko obarite boraniju. Ukoliko koristite onu konzervisanu onda je samo isperite pod mlazom hladne vode i ocedite.
Sitno iseckajte crni luk i šargarepu pa ih kratko propržite na malo ulja ili masti. Dodajte pripremljeno meso kratko propržite, pa nalijte sa vodom da je bude za prst iznad mesa i kuvajte 20-tak minuta. Nakon toga dodajte u šerpu i pripremljenu boraniju, paradajz, promešajte i kuvajte dok i meso i boranija ne budu potpuno kuvani, a to je još oko pola sata. Mešati povremeno.
Pred kraj kuvanja dodajte sitno iseckan beli luk i kašiku brašna i mlevene paprike umućkanu sa malo hladne vode, pa posolite i pobiberite i sačekajte da provri.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: