Пређи на главни садржај

Burek

Burek kao iz pekare!


Potrebno je:
500 gr gotovih kora za pite i gibanice
250 ml vode
125 ml ulja
malo soli
500 gr feta sira

Na dno podmazane tepsije staviti dve kore pa poprskati mešavinom vode i ulja u koju smo stavili malo soli. Zatim podeliti kore na dva jednaka dela s tim da ostane jedna za odozgore. Kore gužvati i ređati jednu do druge, staviti svuda polovinu sira, poprskati mešavinom vode i ulja, pa opet ređati gužvane kore, svuda rasporediti preostali sir i opet poprskati. Preko svega staviti poslednju koru i premazati preostalom mešavinom ulja i vode i peći u zagrejanoj rerni na 180 °C dok ne porumeni.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: