Пређи на главни садржај

Vanilice

Vanilice su tradicionalni sitni kolači u Srbiji, nezaobilazni na svakoj proslavi. U nekim delovima naše zemlje one se nazivaju i poljupčići ili vormice. Kako god da ih zovemo, njihov miris i ukus, kombinacija prhkog testa i omiljenog džema nas obavezno lansira daleko u detinjstvo...


Potrebno je:

1 kg brašna
500 g masti
2 dl jogurta
1 šolja šećera
3 kesice vanilin šećera
prah šećer
džem od šljiva ili kajsija

Umutiti mast sa šećerom, pa dodati jogurt i vanilin šećer. Postepeno dodavati brašno i umesiti glatko testo. Radnu površinu dobro posuti brašnom pa rastanjiti testo na debljinu od 5 mm. Čašicom ili kalupom vaditi vanilice i redati ih u pleh obložen papirom za pečenje. Na temperaturi od 150 stepeni peći vanilice 15-ak min. dok ne počnu da rumene. Obratiti pažnju da ne porumene previše. Prohladiti ih, pa 2 po 2 spajati džemom. Gotove vanilice valjati u prah-šećer. Za ovu količinu je potrebno za pečenje dva pleha dimenzije 42x43cm.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: