Пређи на главни садржај

Torta od meda

Stari recept konačno isproban, kore su od meda sa karamel filom.


Potrebno je:
Za kore:
10 jaja
10 kašika šećera
10 kašika meda
34 kašike brašna
2 kašičice sode bikarbone
vanilin šećer
sok od limuna i narandže
Za premaz kora:
300 gr šećera
120 ml vode
350 gr margarina
350 gr mlevenih oraha
sok od limuna i narandže
Za fil:
1 l mleka
5 jaja
6 kašika šećera
7 kašika brašna
sok od limuna i narandže
3 kašike maslaca
I još treba:
200 gr šećera

Umutiti belanca i šećer, dodati žumanca i med, pa brašno u koje ste stavili sodu bikarbonu. Zatim umešati i vanilin šećer i isceđen limun i narandžu, pa od toga ispeći tri kore u plehu obloženim pek papirom (ja sam podelila u tri posude i ispalo mi je za jednu koru 4 ipo suplače, kore sam pekla na 200 stepeni po 5 minuta).
Ušpinovati 300 gr šećera sa vodom samo da provri. Zatim staviti margarin i mlevene orahe (300 gr oraha 50 gr ostaviti za posipanje torte odozgore) i dodamo u to malo isceđenog limuna i narandže. To podeliti na tri dela pa premazati kore.
Za fil 500 ml mleka sipati u posudu za kuvanje na pari i staviti 6 kašike šećera i maslac. U drugu posudu umutiti 5 jaja, 7 kašika brašna, isceđen limun i narandžu i preostalih 500 ml mleka. Lepo umutiti da nema grudvice od brašna, pa dodati u posudu za kuvanje na pari. Skuvati ko puding da se vidi trag od varjače. Ostaviti da se ohladi.
200 gr šećera ugoriti i podmazati tepsiju pa sipati ugoren šećer, ali da se vidi negde tepsija tako kad se ohladi lakše se odlepi (a može da se sipa i po pek papiru tako nema problema oko odlepljivanja). To kasnije samleti na mašini za mlevenje oraha i sipati u ohlađen fil (neće vruskati u filu odmah će se tokom mešanja istopiti i dobićete karamel fil). Sa tim pramazivati kore i na kraju orahe posuti.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna sarma

Potrebno je:

Posna proja

Moje dete nije htelo da jede proju, a pošto obožava perece ja sam se dosetila da je isečem u obliku perece i od tada uvek jede bez problema "kukuruznu perecu" :)  Recept sam dobila tako što sam od svekrvinih projica izbacila 4 jaja i parče sira i eto posne proje. Potrebno je:

Pesak torta

Pošto ne volim kokos u drugi deo sam stavila belu čokoladu, a u treći deo napolitanke rendane. Potrebno je: